Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Kär vän har gett upp

Av Hallakulle - 17 februari 2008 18:57


Ihelgen har vår diskmaskin helt gett upp. Och vi har gett upp hoppet om att den ska fungera igen. Det står kvar vatten i den, det luktar pyton och diskprogrammen tar aldrig slut.


Det är bara att inse att vi måste köpa en ny, såvida vi inte vill diska för hand. Och det vill vi inte! När vi köpte lägenheten var diskmaskinen en av de bästa sakerna. Vi mår utmärkt bra av att inte bråka om vem som ska diska...  :)


Har ni några tips på vad man ska tänka på när man köper diskmaskin? Bra märken? Miljöklasser? Osv... 

 
 
Gubben

Gubben

17 februari 2008 19:10

skönt att se det finns förståndiga kvinnor med.
Annars brukar det vara vi män som vill ha en diskmaskin. Ni kvinnor brukar få en när ni gifter eller flyttar ihop med en son.
(mannen)
Ha en skön söndag!
Gubben

http://mhats.blogg.se

 
Karin

Karin

17 februari 2008 21:24

Trist utgift. Har tyvärr inga råd. Satsa på kvalitet? Vad härligt med bokad resa. Jag är inte alls avundsjuk, neeeej...

http://hemochliv.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

17 februari 2008 21:40

Såg din kryddlåda i ett tidigare inlägg och det är precis en sån jag är på jakt efter, har för mig att designtorget har haft den men hittar den inte nu, vet du vem som har designat eller var jag kan få tag på den??
Tacksam för hjälp!
Maila mig gärna på anna.lundh@nabygg.se

Mvh Anna

 
Kiki

Kiki

19 februari 2008 08:16

Köp en diskmaskin som det är lätt att få bra service till... Någon som kommer och byter felaktiga kretskort gratis osv... :/

http://maximilia.bloggagratis.se

 
Kiki

Kiki

19 februari 2008 14:13

Mmm, valet var egentligen inte så svårt - vi tog den snyggaste! Men det var 3 månaders leveranstid på den. Och sen en massa problem. Fortfarande, över ett år senare... Kul att lämna över till nya ägare. Nej...

http://maximilia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hallakulle - 4 juli 2008 21:11

  Jag har vuxit ur Blogga gratis och flyttat till ny adress. Här hittar du mig framöver!         ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 23:00

  Åh så hedrande att få utmärkelse! Tackar ödmjukt! Det är Karin på Hem och Liv som gett mig denna fina symbol då hon tycker att jag förgyller hennes vardag.   Det finns många bloggar som förgyller min vardag. Att välja ut fem var nästan omöjligt....

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  ...om jag berättar att jag nyss kommit hem från bion där jag sett Sex and the city för andra gången?   Självklart ingick även denna gång en Cosmopolitan som fördrink. ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  En rolig skrivplatta hittade hem till mig för någon vecka sedan. Sedan dess har jag varit sysselsatt med ett kul projekt. Jag lovar att ni ska få ta del av det snart =)   I övrigt så susar det runt med idéer i huvudet. Nu är det dags att sätta någ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 21:00

  Nu är jag tillbaka. De sista besökarna har åkt hem. Det har varit intensiva dagar med besök och jobb. Underbart trevligt har vi haft. Ikväll är hemmet tyst och ödsligt.   Igår besökte vi Gröna Lund. Roligast var att se min brorsdotter 2 1/2 år åka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards