Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Lätt svävar jag fram

Av Hallakulle - 8 maj 2008 21:09


Idag har en sten i storlek Globen lättat från mina axlar. Hasande steg har bytts mot spänstiga. Stirrigt humör bytt mot glatt. Ångest bytt mot lusta. Idag har jag lämnat in examinationsuppgifterna i en kurs jag går på jobbet. Uppgifterna har varit mer än krävande och krävt all min tid och energi den senaste tiden. Därutöver har det vanliga jobbet kommit. Idag lämnade jag in. Nu håller jag tummarna.


För att belöna mig själv dök jag in på Iris Hantverk (en butik som allt mer tilltalar mig). Det går trender i bloggvärlden och en av dem är rengöringsprodukter från Maison belle. Jag är inte bättre än någon annan så jag föll också för grupptrycket och inhandlade en flaska avsedd för rostfritt stål. Produkten får mvg i test hos mig. Produkten får även mvg plus för design, vilket är en mycket viktig detalj =)


Jag köpte även en disktrasa i tyg. Tänkte vara lite miljövänlig och återanvända. När den luktar illa är det bara att tvätta den. Vi borde inte kasta så mycket hela tiden.  




 
 
Helena

Helena

8 maj 2008 21:56

Bra jobbat!

http://roomservice.blogg.se

 
therre

therre

9 maj 2008 06:56

Jag har faktiskt inte testat, men varit sugen på att testa Maison Belle. Det kanske inet blir mer rent än ett diskmedel för en tredjedel av priset, men om inte annat luktar det väl gott och flaskan är snygg ;)

http://www.therre.se

 
Kiki

Kiki

9 maj 2008 08:20

Vad skönt! & Grattis!
Jag tror jag kommer känna samma lättnad när vår konferens är över, nästa helg... Längtar tills dess! :)
Kram!

http://maximilia.bloggagratis.se

 
alacs

alacs

9 maj 2008 22:08

Skönt att uppgiften är inlämnad!!! Själv har jag släppt tankarna på städprodukter eftersom den städfirma vi anlitar sedan en vecka tillbaks (2ggr/mån) tillhandahåller det själva.

Trevlig helg!

/alacs

http://alacs.blogg.se

 
Tingeltangel

Tingeltangel

10 maj 2008 07:33

Grattis till att du nått fram och lämnat in din uppgift... Tack för din kommentar till mig. Jag tror inte de små apelsinerna är goda, de är nog mest för ögat. Dessutom skulle jag bli hysteriskt ledsen om någon plockade av dem... Jag har tittat runt lite på din blogg och jag vill gärna säga att dina bilder och trixet och fixet kring dem är ursnygga.

http://ingentingel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hallakulle - 4 juli 2008 21:11

  Jag har vuxit ur Blogga gratis och flyttat till ny adress. Här hittar du mig framöver!         ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 23:00

  Åh så hedrande att få utmärkelse! Tackar ödmjukt! Det är Karin på Hem och Liv som gett mig denna fina symbol då hon tycker att jag förgyller hennes vardag.   Det finns många bloggar som förgyller min vardag. Att välja ut fem var nästan omöjligt....

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  ...om jag berättar att jag nyss kommit hem från bion där jag sett Sex and the city för andra gången?   Självklart ingick även denna gång en Cosmopolitan som fördrink. ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  En rolig skrivplatta hittade hem till mig för någon vecka sedan. Sedan dess har jag varit sysselsatt med ett kul projekt. Jag lovar att ni ska få ta del av det snart =)   I övrigt så susar det runt med idéer i huvudet. Nu är det dags att sätta någ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 21:00

  Nu är jag tillbaka. De sista besökarna har åkt hem. Det har varit intensiva dagar med besök och jobb. Underbart trevligt har vi haft. Ikväll är hemmet tyst och ödsligt.   Igår besökte vi Gröna Lund. Roligast var att se min brorsdotter 2 1/2 år åka...

Ovido - Quiz & Flashcards