Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Hallakulle - 6 maj 2008 19:35


Så galet det kan bli, men ändå ganska så bra.

I morse läste jag vad det var för tisdagstema. Glatt konstaterade jag att ämnet var som gjort för mig. Jag tänkte direkt att jag kunde visa den senaste veckans hårda arbete. När jag fotograferat och redigerat bilden upptäckte jag att jag hade läst fel... Webbläsaren var nog inte uppdaterad, vilket betyder att jag hade tolkat förra veckans tema: fyrkantigt.


Som tur väl är funkar veckans tema även på min bild. Temat är orange, vilket några av fyrkanterna är =)


Om ni minns hade jag tidigare i vår funderingar på att virka en mormorsfilt. Jag visste bara inte hur... Som tur väl finns mammor som kan räta ut frågetecknen. Mamma lärde mig hur man fixar till lapparna när hon besökte oss. Nu sitter jag i soffan om kvällarna och låter virknålen gå som besatt. Jag har gjort ett 50-tal. Har cirka 200 kvar =)  

Ovido - Quiz & Flashcards