Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Hallakulle - 20 januari 2008 20:24


I senaste numret av Hus&Hem säger en dam följande kloka ord som jag kan hålla med om:

Synd bara att det är så många saker jag har svårt att släppa tanken på... Hur gör man då? Pengapungen har ju en botten. 


Idag köpte jag en sak som jag tänkt på flera gånger sedan jag först såg den. En löjlig liten prydnadssak som etsat sig fast på näthinnan och i hjärtat på mig. Varför kämpa emot? Och visst är det härligt när man gillar merparten av de prylar man omger sig med här hemma. Bild kommer när solen gått upp. 


Ps. Trots att det bara är januari kändes det som om snöflingorna var passé på bloggen. Jag bytte ut dem mot vårblommor - mycket tidiga vårblommor! 


Av Hallakulle - 20 januari 2008 13:33


Plånboken gapar tom, men det hindrar ju inte mig från att titta. Dagens solstrålar gjorde turen in till city mycket behaglig. Vårkänslorna (I JANUARI!!!) spirade och vårnyheterna i butikerna kändes mycket lockande.


Jag fastnade på Bruka Design som hade mer saker, än någonsin på sina hyllor, som jag ville köpa. Bland annat en vit sjuarmad ljusstake för många fler hundralappar än vad som kallas billigt. De hade även vackert porslin och krukor som gärna hade fått hitta hem till mig.

 

Fotograferat med mobiltelefon därav kvalitén.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards