Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Hallakulle - 22 juli 2007 20:23


Karin önskade mig loppisfynd idag med villkoret att jag visade upp dem på bloggen. Självklart blev det flera fynd och självklart ska jag visa upp dessa!


David, min mamma och min svägerska tog oss till Östregård som är en galet stor loppis. Det småländska vädret (inte så bra) bidrog till mängder med folk. Det var t.o.m kö med vakt som kontrollerade insläppet - en ut, en in - precis som i krogkön.

Tro det eller ej, men byrån som jag ångrade att jag inte köpte för 6 veckor sedan fanns kvar! Vi slog till på en gång. 225 kr! Av bara farten handlade vi även två nattduksbord. Allt i 50-talsstuk. Bilder kommer senare i veckan.


Sedan blev det självklart en massa småsaker. Några små brickor, ljushållare, grön handblåst flaska och liten gräddsnipa. 

Ovido - Quiz & Flashcards