Alla inlägg den 5 april 2008

Av Hallakulle - 5 april 2008 08:59


Svaret på rubriken är: jäkligt svårt!


Jag har turen att få ut en bonus om en månad. För bonusen hade jag tänkt köpa en digital systemkamera. Länge har jag funderat på detta, men hejdat mig då jag insett hur dyra de är. Nu är det dock dags att investera. Längtar så!


Jag har en analog systemkamera och kan tekniken. Trodde jag i alla fall. Nu har jag suttit med test efter test i tidning efter tidning och jag blir då inte klok. Vilken kamera ska jag köpa??? Jag lockas inte av rubriker som "Perfekt för nybörjare" eftersom jag inte planerar att vara nybörjare särskilt länge... I andra test skriver de så mycket negativt att jag undrar varför kameran finns över huvudtaget...  


Har ni några förslag på vilken kamera jag ska köpa? Eller förslag på butik i Stockholm där det finns experter (inte bara sådana som vill sälja till varje pris)?  

Ovido - Quiz & Flashcards