Alla inlägg den 29 november 2007

Av Hallakulle - 29 november 2007 21:53


Nu är den klar! Adventsljusstaken. Det blev den maffigaste jag någonsin haft. 70 timmars brinntid. Per ljus.


Fatet kommer från Granit. Hjärtanen har jag gjort av lufttorkad lera från Panduro. Därefter målade jag dem vita och avslutade med en siffra. Nedräkningen kan börja!


Av Hallakulle - 29 november 2007 19:53


Imorgon kommer min älskade brorsdotter Tindra på besök ända från Småland. Hennes föräldrar följer visst med också. Jag har inte träffat Tindra sedan i september och idag hörde jag på telefonen att fröken har börjat prata JÄTTEMYCKET sedan sist. Ska bli underbart att träffa henne igen. Hoppas bara att hon känner igen mig... Jag önskar verkligen att jag hade möjlighet att träffa henne oftare!


I julpyntartider kunde jag inte låta bli att inhandla lite julmys till mig själv. På lunchen idag slank något juligt och vårdande ner i väskan. Julens nyhet från ACO Hud heter Vanilla fling och är en julig bodylotion. Den doftar gott och ska vara extra skyddande genom dubbla fuktbindande (vad är det?).


Nu är det jul i hus (läs: lägenhet) och själ (läs: utanpå huden).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards