Direktlänk till inlägg 1 juni 2007

Gränsänka och äntligen fredag!

Av Hallakulle - 1 juni 2007 17:52


Idag har David åkt till Öland för att under helgen umgås och spela golf med sina vänner. Alldeles alena kvar i Stockholm är jag. Störtskönt! Ibland är det helt underbart att få vara själv, ibland är det hemskt. Just denna helg ska det bli skönt.


Ikväll ska jag äta skräpmat, glo på tv och läsa precis hur många bloggar jag vill utan att någon (David) vill komma åt datorn. Fast lite ensamt blir det nog när jag ska sova själv i den stora stora sängen... Och min tandborste saknar redan Druttenmannen.

 

 
 
Thea

Thea

1 juni 2007 23:01

Hoppas du har/haft en mysig kväll. Ja, håller med om att det kan vara jätteskönt att få vara hemma själv ibland, och ibland känner man inte alls för det.

Länkar dig för jag gillar din blogg.

http://www.theasrum.blogg.se

 
UlrikaK

UlrikaK

2 juni 2007 16:06

Hej Anna! Kul att du börjat blogga! Jag såg din signatur i nån inredningsblogg och tänkte att det kan ju inte finnas så många Hallakulle ;-)

Hoppas du har en skön helg som gräsänka!

Kram från Ullis

http://pysselmaja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hallakulle - 4 juli 2008 21:11

  Jag har vuxit ur Blogga gratis och flyttat till ny adress. Här hittar du mig framöver!         ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 23:00

  Åh så hedrande att få utmärkelse! Tackar ödmjukt! Det är Karin på Hem och Liv som gett mig denna fina symbol då hon tycker att jag förgyller hennes vardag.   Det finns många bloggar som förgyller min vardag. Att välja ut fem var nästan omöjligt....

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  ...om jag berättar att jag nyss kommit hem från bion där jag sett Sex and the city för andra gången?   Självklart ingick även denna gång en Cosmopolitan som fördrink. ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 22:00

  En rolig skrivplatta hittade hem till mig för någon vecka sedan. Sedan dess har jag varit sysselsatt med ett kul projekt. Jag lovar att ni ska få ta del av det snart =)   I övrigt så susar det runt med idéer i huvudet. Nu är det dags att sätta någ...

Av Hallakulle - 30 juni 2008 21:00

  Nu är jag tillbaka. De sista besökarna har åkt hem. Det har varit intensiva dagar med besök och jobb. Underbart trevligt har vi haft. Ikväll är hemmet tyst och ödsligt.   Igår besökte vi Gröna Lund. Roligast var att se min brorsdotter 2 1/2 år åka...

Ovido - Quiz & Flashcards